Levering & Retourneren

Levering

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren.

Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen.

Levering is voor alle items binnen Nederland en Belgie onder de 100 euro €5,50. Doet u een bestelling boven de 100 euro dan is dit gratis. Levering verloopt via de pakketbezorging van PostNL.

Doe je een bestelling in het weekend en het product is op voorraad? Dan verzenden wij dit op maandag.

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Als dit niet het geval is dan geven wij dit aan op de pagina van het product

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen

Levering ondeugdelijk product

Je hebt jouw bestelling ontvangen en je komt er direct achter dat het product is beschadigd en/of niet goed functioneert en/of niet compleet geleverd is. Wij noemen dit “levering ondeugdelijk product” en dat vraagt wat ons betreft om een snelle oplossing.

Het gemakkelijkst is dan om even telefonisch contact met ons op te nemen. Soms kunnen we het mankement meteen verhelpen.

Als dat niet mogelijk is dan vragen we je om het product terug te sturen. Wij sturen jou dan een retourlabel, zodat je het product kan terugsturen. Na ontvangst van het teruggestuurde product verzenden we een nieuw product.

Retourneren (afkoelingsperiode)

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht vragen wij het Retourformulier in te vullen en het product terug te sturen. Stuur het retourformulier mee met de bestelling. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Terugsturen van een product

Je kunt het product goed verpakt terugsturen naar het volgende postadres:

  • Liroma
  • Nieuwgraaf 52 b
  • 6921RK Duiven

Graag ontvangen we een berichtje als je het product hebt verzonden of nog liever de track&trace code van de verzending, dan kunnen we deze volgen.