Levering & Retourneren

5 star rating

4,5 uit 5 sterren op Trustpilot

Levering

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.

Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden gedaan, verzenden wij nog dezelfde dag. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen.

Binnen Europa is de verzending GRATIS!

Besteld u vanuit buiten Europa? Dan bedragen de kosten €39,95 per zending.

Doet u een bestelling in het weekend en het product is op voorraad? Dan verzenden wij dit op maandag.

Nederland & België: Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Als dit niet het geval is dan geven wij dit aan op de pagina van het product.

DuitslandOver het algemeen duurt het 2-3 werkdag(en) en zal het bezorgen plaatsvinden tussen 9:00 en 18:00. Als dit niet het geval is dan geven wij dit aan op de pagina van het product.

Rest van EuropaOver het algemeen duurt het 3-7 werkdag(en) en zal het bezorgen plaatsvinden tussen 9:00 en 18:00. Als dit niet het geval is dan geven wij dit aan op de pagina van het product.
TIP!: Laat uw Telefoonnummer + E-mail achter om ervoor te zorgen dat de bezorger de beste kans heeft om uw pakket kan af te leveren.

Buiten Europa: Over het algemeen duurt het 5-10 werkdag(en) en zal het bezorgen plaatsvinden tussen 9:00 en 18:00. Als dit niet het geval is dan geven wij dit aan op de pagina van het product.
TIP!: 
Laat uw Telefoonnummer + E-mail achter om ervoor te zorgen dat de bezorger de beste kans heeft om uw pakket kan af te leveren.

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Belangrijk hiervoor is dat u uw e-mailadres opgeeft bij het bestellen.

Bent u niet thuis? Dan zal de bezorger de dag erna nog een poging wagen of het product afgeven bij een afleverpunt. Volg uw Track & Trace code voor meer informatie over uw zending. U kunt ook altijd contact opnemen met Liroma om meer informatie te krijgen over uw zending!

Levering ondeugdelijk product

U heeft uw bestelling ontvangen en u komt er direct achter dat het product is beschadigd en/of niet goed functioneert en/of niet compleet geleverd is. Wij noemen dit “levering ondeugdelijk product” en dat vraagt wat ons betreft om een snelle oplossing.

Het gemakkelijkst is dan om even telefonisch contact met ons op te nemen of u kunt ons een e-mail sturen. Soms kunnen we het mankement meteen verhelpen.

Als dat niet mogelijk is dan vragen we u om het product terug te sturen. Wij sturen u dan een retourlabel, zodat u het product kan terugsturen. Na ontvangst van het teruggestuurde product verzenden wij u een nieuw product.

Retourneren (afkoelingsperiode)

U heeft het recht de bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten variëren nogal per land, raadpleeg voor de exacte tarieven de landelijke verzendpartijen. Mocht u liever een retoureticket ontvangen via Liroma? Neem dan contact met ons op. De kosten hiervoor worden later ingehouden op het bedrag dat wordt gecrediteerd.

Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht vragen wij u het Retourformulier in te vullen en het product terug te sturen. Stuur het retourformulier mee met de bestelling. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Terugsturen van een product

U kunt het product goed verpakt terugsturen naar het volgende postadres:

  • Liroma
  • Nieuwgraaf 52 b
  • 6921RK Duiven

Graag ontvangen we een berichtje als u het product hebt verzonden of nog liever de track&trace code van de verzending, dan kunnen we deze volgen.